تبلیغات
وبلاگ مذهبی ، فرهنگی ایران اسلامی - فواید ورزش کردن در ماه رمضان
جای حرم ، کیش ! جای پرچم دیش ! چه اسون به مقدسات میشه هتاکی!!!!
هروقت دیدی تنها شدی بدون خدا همه رو بیرون کرده تا خودت باشی و خودش ...
درباره ما
ایران و اسلام.خیلی ها منتظر هستندتا ما به زانو در بیایم تا بتونند افسار اسب تاازی رو دستشون بگیرند! با حضور خدا و سایه ی ولایت فقیه و بسیج و بسیجی هیچ دشمنی علیه ما نمیتواند کاری از بیش ببرد!
نویسندگان
لینک های ویژه
پیوندهای روزانه
صفحات جانبی
آماروبلاگ
کل بازدید :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :
دیگر امکانات
مطالب اخیر وبگاه

exercising in ramadan فواید ورزش کردن در ماه رمضان

 

ورزش کردن در ماه رمضان، ماه خیر و برکت ، ماه انسان ساز و ماه نزول برکات، برای سلامتی مفید است.

 

“ورزش” که همواره برای سلامتی جسم و روح به آن سفارش شده است ، در این ماه جلوه پررنگتری یافته و می‌تواند نقش خود دراین مهم را بهتروبیشتر ایفا کند.

 

“ورزش” نه تنها با “روزه” منافاتی ندارد بلکه اگربه‌صورت صحیح و اصولی انجام شود، باعث آرامش و کاهش استرس ورزشکاران می‌شود واستقامت فکری و صبر آنان را تقویت می‌کند.

 

ورزش در ماه رمضان از تجمع چربی در بدن جلوگیری کرده و عمل سوخت و ساز را تسهیل می‌نماید بطوریکه ورزشکارانی که روزه می‌گیرند کمتر دچار مشکلات گوارشی و قند خون می‌شوند.


ورزشکاران می‌توانند با یک برنامه غذایی غنی،انرژی مورد نیاز را برای انجام فعالیت‌های ورزشی و حفظ ساختار بدنی بدست آورند.

 

استفاده به موقع و به اندازه از آب ازدیگر نکاتی است که می‌بایست در طول این ماه به آن توجه کرد.در ماه مبارک رمضان کم آبی می‌تواند در برخی از موارد به خصوص هنگام ورزش کردن مشکل ساز شود اما با تغییر زمانی در برناه‌های ورزشی می‌توان بااین مشکل مقابله کرد.

 

ورزشکاران می‌توانند برنامه ورزشی صبح خود را به عصر و بعد از افطار منتقل کنند و به این ترتیب، احتمال وقوع مشکلات را به حداقل برسانند.

 

به‌افرادی که امکان تغییر برنامه ورزشی خود را ندارند نیز توصیه می‌شود که درهنگام سحر و افطار مقدار بسیار زیادی آب بنوشند تا علاوه براینکه این نیاز بدن را مرتفع کرده باشند ، مقداری آب در بدن ذخیره کنند تا در موقع نیاز و از دست رفتن آب بدن، از آن بهره جویند و به این ترتیب احتمال وقوع خطرات ناشی از کم آبی را به حداقل برسانند.

 

راهکار دیگر هم این است که افراد از مصرف مواد غذایی که باعث از دست رفتن آب بدن از راه ادرار می‌شود، خودداری کنند.در این بین کافئین یکی از مهمترین این مواد است که در قهوه و چای فراوان وجود دارد




نویسنده راهی مالکی در 05:34 ب.ظ | نظرات()
شنبه 18 شهریور 1396 11:31 ق.ظ
We absolutely love your blog and find almost all of your post's to be just what I'm looking for.
Does one offer guest writers to write content available for you?

I wouldn't mind writing a post or elaborating on a lot of
the subjects you write in relation to here. Again, awesome
website!
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 05:18 ق.ظ
You can definitely see your skills in the work you write. The arena
hopes for even more passionate writers like you who
aren't afraid to say how they believe. Always go after your heart.
جمعه 25 فروردین 1396 04:27 ب.ظ
Hello, yes this post is in fact good and I have learned lot of things from it concerning blogging.
thanks.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

طراحی و کدنویسی قالب : علیرضاحقیقت - ثامن تم

Web Template By : Samentheme.ir